Jipii!
Tänään aamulla katselin haikeana erinäisiä nettisivuja ja Cuttlebugeja sekä Big Shoteja.
Mies sitten tuumasi, kun siinä olin taas kerran kertonut, että miksi sellainen olisi kiva ja mitä sillä voi tehdä jne, että no mistä niitä saa. Käväisin Sinnelin sivuilla sitten näyttääkseni millainen vempele tuo Big Shot oikein on ja siellähän oli tarjous kyseisestä masiinasta!

Mies lähti pelaamaan X Boxia ja huuteli hetken päästä, että oletko valmis jo? Mä ihmettelin, että valmis mihin?! No hakemaan sitä kankieivainta, vai mikä nyt olikaan : )

Lähdettiin siis Ideaparkin Sinelliä kohti. Ideaparkissa oli Tasauspäivät ja ihmisiä ihan törkesti. Parkkipaikkaakin etsittiin yli 10 minuuttia, vaikka mentiin ihan takaparkille asti.

Sinellissä oli vain yksi laite, joka oli ollut esittelykäytössä, mutta myyjä täti lupasi sen minulle : )
Sain alennusta hiukan ja kasan papereita (tai no ne on sellaisia ihania helmiäiskartonkeja) lisäksi kaupan päällisksi, koska masiina ei ollut täysin uusi, kelpasi silti mulle vallan hyvin : )

5de0ced2.jpg

Piti ostaa sellaiset kirjain stanssit, mutta unohtui vallan kun olin niin innoissani : D
Ajattelin viikolla käydä uudemman kerran haen myös sellaisen silikonimaton jota Taava suositteli.
Käyn myös Papruksessa hakemassa muutaman kohokuviointilevyn.

Niin juu, siksi mies tämän mulle nyt osti, sillä meillä on vuosipäivä ensi viikkolla <3
Hän ottaisi kuulemma sitten auton vastalahjaksi : D
Taidan olla juoni ja ostaa sellaisen pikku leikkiauton ; )