Jipii, vihdoinkin!

Katseltiin eilen netistä miehen kanssa skoottereita ja löydettiin sellainen, joka on sopivan hintainen ja kuuleman mukaan hyvä tuohon kaupunki pärtsäilyyn.

Mä olen himoinnut skootteria jo muutaman kesän, mutta aina se vain on jäänyt ostamatta. Nyt mies lupasi, että viikolla viimeistään tehdään tilaus! : D

Mun pitää vaan ajaa mopokortti 0_o
Juu, mä olen just siinä ikäluokassa joka joutuu sen ajamaan jos ei ole ajokorttia.
Vuotta aiemmin kun olisin syntynyt, niin ei tarvitsisi.
Tosin sehän on pelkkä teoriakoe, mun pitäisi läpäistä se ihan tosta vaan kun on melki puolet autokouluakin tullut joskus käytyä ; )
Ja mä kyllä jakelen repsikanpaikalta ohjeita tiuhaan tahtiin muille autoilijoille jos ne törttöilee, mies sanookin aina, että mulla pitäisi olla megafoni, jolla voisin kouluttaa kanssa-autoilijoita : D
"Etkö sä idiootti nähnyt, että sulla oli kolmio?!"
"Vilkuta jos haluat siihen eteen tulla!"
"Toi on parkannut risteysalueelle!"
Jep tuollainen mä olen : )

Ja tällainen on mun tuleva kulkupeli.

Skootteri Titan Rocky 50cc